Rekrytoimme: Hallintoassistentti
Toimintamme laajentuessa ja jatkaessa voimakasta kasvuaan etsimme nyt organisaatiomme tueksi luotettavaa ja järjestelmällistä
HALLINTOASSISTENTTIA
Hallintoassistenttina toimit johtoryhmän jäsenten tukena ja huolehdit itsenäisesti arjen sujuvuudesta. Päivittäisiin tehtäviisi kuuluu dokumentointi, matkustusjärjestelyt, tilaukset ja sopimusten hallinta. Lisäksi avustat viestinnässä ja pidät yhteyttä sisäisiin sidosryhmiin. Tuet esihenkilöitä järjestelmien päivittämisessä, laskujen ja matkakulujen hallinnassa sekä esihenkilöiden työskentelyä tukevien aikataulujen ja tehtävien yhteensovittamisessa. Toimit johtoryhmän sihteerinä.
Hyödynnät työssäsi tehokkaasti ja taitavasti Microsoftin työkaluja sekä yrityksessämme käytössä olevia moderneja järjestelmiä, jotka tukevat nykyaikaista työskentelytapaamme ja tehokkuutta. Omaat hyvät kommunikointitaidot ja olet joustava tiimin jäsen, joka pystyy työskentelemään asetettujen määräaikojen mukaisesti. Eduksesi katsotaan myös ymmärrys logistiikasta, koneurakoinnista sekä taloudellisista prosesseista, jotka edesauttavat tehokasta ja kannattavaa toimintaamme.
Toimipisteesi voi sijaita Kokkolassa, Tampereella tai Jyväskylässä, mutta tässä tehtävässä on mahdollisuus tehdä myös jonkin verran etätöitä. Tässä tehtävässä pääsee matkustamaan ajoittain, pääasiassa eri toimipisteiden välillä, joten oman auton käyttö on välttämätöntä.
Lue lisää ja hae 30.3 mennessäOlethan yhteydessä niin kerromme lisää!
Toimitusjohtaja Pekka Pöllänen
p. 0400 701 839
pekka.pollanen@adolflahti.fi