Asiakastutkimus 2024 – Adolf Lahti on asiakkaiden arvostama yhteistyökumppani

Oy Adolf Lahti Yxpila Ab palvelee monipuolisesti kemian- ja metsäteollisuutta, satamia sekä kaupan alaa. Yritys tarjoaa kattavat palvelut tavarankäsittelystä tehdas-, kuljetus- ja varastopalveluihin sekä logististen prosessien suunnitteluun ja kunnossapitoon. Tuore asiakastutkimus osoittaa, että Adolf Lahden toimintaan ollaan erittäin tyytyväisiä. Tutkimus toteutettiin yhteistyössä Innolinkin kanssa, ja sen tavoitteena oli selvittää asiakkaiden näkemyksiä palveluista sekä kehityskohteista tulevaisuutta varten.

Saadun palautteen perusteella Adolf Lahden suurimmat vahvuudet ovat luotettavuus, toimintavarmuus ja palvelun laatu. Vastaajat arvostavat erityisesti yrityksen joustavuutta, asiakaslähtöisyyttä sekä kattavaa palveluvalikoimaa ja nykyaikaista kalustoa. Myös taloudellinen vakaus vahvistaa Adolf Lahden asemaa luotettavana kumppanina. Korkea suositteluhalukkuus kertoo onnistuneesta yhteistyöstä, ja niin ollen 98 % asiakkaista vastasivat tutkimukseen jatkavansa yhteistyötä Adolf Lahden kanssa.

 

Adolf Lahden asiakastyytyväisyys on pysynyt vakaana jo useiden vuosien ajan. Vuonna 2024 yritys sai toiminnan kokonaisarvosanaksi erinomaisen 4,1 asteikolla 1–5. Vahvuuksina korostuivat yhteistyön helppous, turvallinen toiminta ja toimitusvarmuus.

 

Haluamme lämpimästi kiittää kaikkia asiakastutkimukseen osallistuneita arvokkaasta palautteesta. Teidän näkemyksenne auttavat meitä kehittämään toimintaamme ja varmistamaan, että pystymme jatkossakin olemaan luotettava ja joustava kumppani teidän tarpeisiinne. On hienoa nähdä, että pitkäjänteinen työmme laadun, turvallisuuden ja sujuvan yhteistyön varmistamiseksi näkyy asiakaskokemuksissa. Jatkamme kehitystyötä näiden vahvuuksien pohjalta myös tulevaisuudessa.

 

Lämmin kiitos yhteistyöstä ja luottamuksesta.

Pekka Pöllänen
toimitusjohtaja
Oy Adolf Lahti Yxpila AB

 

Lue koko Asiakastutkimus 2024 täältä!