Asiakastutkimus 2025 – Adolf Lahden asiakastyytyväisyys on vahvalla tasolla
Oy Adolf Lahti Yxpila Ab palvelee monipuolisesti kemian- ja metsäteollisuutta, satamia sekä kaupan alaa. Yritys tarjoaa kattavat palvelut tavarankäsittelystä tehdas-, kuljetus- ja varastopalveluihin sekä logististen prosessien suunnitteluun ja kunnossapitoon. Tuore vuoden 2025 asiakastutkimus osoittaa, että Adolf Lahden toimintaan ollaan erittäin tyytyväisiä. Tutkimus toteutettiin yhteistyössä Innolinkin kanssa, ja sen tavoitteena oli selvittää asiakkaiden näkemyksiä palveluista sekä kehityskohteista tulevaisuutta varten.
Asiakkaiden arviot Adolf Lahden toiminnasta ovat kokonaisuutena erittäin myönteisiä. Vuonna 2025 toiminnan kokonaisarvosanaksi muodostui jälleen erinomainen 4,1 asteikolla 1–5. Vastauksissa korostuvat kokemus vaivattomasta ja toimivasta yhteistyöstä Adolf Lahden kanssa. Saadun palautteen perusteella onnistuneimmat tekijät ovat yhteistyön helppous, turvallinen toiminta, toimintavarmuus sekä henkilökohtainen palvelu.
Adolf Lahden Net Promoter Scoreksi (NPS*) muodostui 63. Tulosta voidaan pitää erinomaisena, sillä se ylittää selvästi Bondatan vertailutietokannan B2B-yritysten keskimääräisen NPS-tason (39).
Lämmin kiitos kaikille asiakastutkimukseen vastanneille. Saamamme palaute on meille erittäin arvokasta ja antaa tärkeää suuntaa toimintamme kehittämiseen. Asiakkaiden kokemukset auttavat meitä vahvistamaan palveluamme ja varmistamaan, että voimme jatkossakin vastata tarpeisiinne luotettavasti ja joustavasti.
On rohkaisevaa huomata, että panostuksemme laatuun, turvallisuuteen ja sujuvaan yhteistyöhön heijastuvat myönteisesti asiakaskokemuksiin. Näiden vahvuuksien varaan rakennamme kehitystyötämme myös tulevina vuosina.
Lämmin kiitos yhteistyöstä ja luottamuksesta.
Pekka Pöllänen
Toimitusjohtaja
Oy Adolf Lahti Yxpila AB
Lue koko asiakastutkimus 2025 täältä!